SINTRA & CASCAIS

Buenos días fashionist@s y viajer@s!

Good morning fashionist@s and travelers!

1 8

Como ya os he contado, este fin de semana pasado, hicimos una escapada a Lisboa, y pese a que la ciudad me pareció impresionante, aprovechamos el poco tiempo que teníamos para escaparnos también a algunos de los pueblecitos de los alrededores 🙂 Hacía un tiempo estupendo y mi cuerpo y mente necesitaban mar!!!! 🙂

As I have already told you in previous posts, this past weekend, we made a trip to Lisbon, and although the city seemed awesome, we took advantage of the short time we had to also escape to some of the villages surrounding 🙂 It was a great weather and my body and mind needed sea!! 🙂

En realidad, llegamos el viernes al hotel sobre las siete, e inmediatamente nos dirigimos a la zona de Barrio Alto, me encantó.. se trata de callejear, perderte por sus estrechas y adoquinadas calles y admirar bares, restaurantes, los fados sonando, y lo más sorprendente… innumerables tiendas/boutiques de ropa made in Portugal que me dejaron atontada! Había cosas preciosas!

Actually, we arrived Friday at the hotel about seven, and immediately went to the Barrio Alto area, I loved it ..  You just need lose through its narrow cobbled streets and admire bars, restaurants, fado songs, and most surprising … many shops / boutiques with clothes made ​​in Portugal that left me stunned! There were beautiful things!

2 3 4

Cenamos en uno de los muchos restaurantes de la zona, todo buenísimo como no!!! 🙂 Me pedí unas gambas al ajillo y me trajeron una fuente enorme de langostinos gigantes! jajajaj

We had dinner at one of the many restaurants in the area, all georgous 🙂 I ordered a shrimp and they brought me a huge source of giant prawns! ahahhaha

5 6 7

Al día siguiente, como os decía, alquilamos un coche y nos dirigimos a Sintra, un pueblecito precioso, que además del propio pueblo te ofrece los espectaculares Palacio da Pena y Castelo dos Mouros. Super recomendables!! y nos acercamos al Cabo da Roca! IMPRESIONANTE! el lado más occidental de Europa!

The next day, as I said, we rented a car and went to Sintra, a beautiful village, that besides the town itself offers spectacular Palacio da Pena and Castillo dos Mouros. Super recommended! and then we went to Cabo da Roca! AWESOME! the western side of Europe!

9 10 11 12

Yo tenía en mente pasar al menos una horita y algo en la playa, así que rápidamente nos dirigimos a Cascais, que me encantó! Muchísimo ambiente! tiendas, restaurantes, bares, con un puerto pesquero con muchísimo encanto!

I had in mind to spend at least an hour or much on the beach, so we quickly went to Cascais, which I loved! lots of atmosphere! shops, restaurants, bars, a fishing port with a lot of charm! BEAUTIFUL!!!!

13 14

Y tras visitar Cascais, nos dirigimos a Estoril, donde al fin iba a pisar la arena! jajaja Pero eso os lo cuento en el post del Viernes!

And after visiting Cascais, we went to Estoril, where at last I was going to step on the sand! ahahha  But I will tell you that in the post on Friday!

Besazo amores y feliz día!

xoxoxo loves and happy day!

JEANS: MANGO

SHIRT: MANGO

JACKET: ZARA

BOOTS: BERSHKA

BAG: 3.1. PHILLIP LIM

SUNNIES: GUCCI

Thanks for reading and for your comments!!!